Monday, February 28, 2011

Selamat Pagi



Selamat pagi semua...

Mood pagi nie adalah kelaut. Sudah 1 hari tak update blog kerana terbawa-bawa, kebengangan kat internet di rumah. Hari sabtu bersemangat la nak blogwalking kat rumah sahabat2 alam maya yang rajin menyinggah dan tinggalkan komen. Apakan daya, kelembapan internet tahap maksimum so membawa la diri sampai ke hari nie...

Semalam pun sehari suntuk berjalan2 mengukur semua shopping mall kat KL tue. Nanti la aku update erk. Pagi nie aku nak siapkan kerja yang menimbun. Kang asyik main internet, tak pasal2 kena buang keja pulak.

Sebelum tue nak tanya, korang dah sarap ker????...Aku baru lepas. Kenyang betul la...mata rasa kuyu jer...adeeeehhhhh......

Aku sarap menu special sikit pagi nie...

POPIA SOSEJ & MILO 'O' PANAS..

Nak tunjuk gambar popia sosej, tak mengancam la pulak, lain kali kali ada yang mengancam dan seksa seksi akan tayangkan erk...

Ok....Chaw Chin Chow...

Dah tak busy nanti aku akan balas semua comment dan blogwalking....bye

10 comments:

  1. salam

    selamat bekerja laa yea abg shah.. takpe kerja diutamakan laa kan kannn... apezs pon weekend takkan ada update punya haha..

    ReplyDelete
  2. selamat pagi kayrul! fuhh nasib baik ko tak tayang pic breakfast ko. klo tidak...MELIOR aku taw...hahaha

    ReplyDelete
  3. tu la pasal.tenet lembab la skng.
    mcm nak campak je..haha
    oh,serius tak suka popia sosej.
    kat kolej punya tak sedap.haha

    ReplyDelete
  4. apezs shah : dah malam pun....baru sempat nak tgk komen...hehehehe

    ReplyDelete
  5. Redbloodsnow : selamat malam...hehehhe..baru sempat nak balas komen

    ReplyDelete
  6. syahnas80: selamat malam akak...rindunyer...malam baru nak jengok akak...hehehehhe

    ReplyDelete
  7. syafiQakarim :klu tak sebab dah ada blog...tak kuasa aku nak mengadap internet....

    klu kena cara buatnyer...memang terbaik la rasanyer...

    ReplyDelete
  8. The lekat lekit story: petang baru jengah...aku tengah malam baru nak balas...hehehehe

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...