Friday, February 04, 2011

SAYA PON BLOGGER JUGA ! SAYA BANGGA !!



Lama gak la aku tak join segmen en ben...hari nie kan still cuti2 malaysia lagi so aku merajinkan diri yg sentiasa malas nie untuk masuk segmen mcm korang gak walaupun lambat sikit....baru pas makan vitamin "R' tue yg cergas nak join nie...



Jawab ke semua soalan ini ..

Aku dah jawap semua soalan tue...korang layankan je la..jawapan yg penat aku pikirkan...nie aku rasa jawapan paling bernas la... 


    • Kerjaya / pelajar .. IPT mana ?
    Dah bekerja...menggunakan kudrat empat kerat dan titisan peluh mencari rezeki yang halal

    • Usia blog anda
    Usia blog skrg dah sebulan 2 hari...

    • Tujuan utama anda berblog
    Blog nie aku buat untuk kongsi cerita suka duka aku sefamily...buat tatapan org kg di selatan dan utara nak baca kisah kami la..

    • Sumber insiprasi anda
    Sumber inspirasi mestilah photographer tegar...hehehe

    • Blog yang senantiasa dalam kepala anda ..
    Blog yg sentiasa dalam kepala hotak aku nie dan wajib dibuka setiap ari...blog BEN ASHAARI
    dan blog masakan DAPUR TANPA SEMPADAN...walaupun jarang komen...mesti nak tgk gak ape citer...

    • Jika anda terpilih untuk berada dalam sesebuah majalah , siapakah blogger yang akan anda beritahu dahulu mengenainya ..
    Mestilah bagi tau en Ben dahulu.....diakan pernah masuk majalah...nak kongsi gak pengalaman tue

    • Isu paling best pernah anda ceritakan dalam blog anda .. jika ada ..
    Isu paling best aku rasa isu aku ada Handphone baru...klik sini
    Nie isu untuk aku syok sendiri la.....hehehehe...baru mampu nak pakai la...

    • Isu paling teruk anda dikritik dalam penulisan anda .. Ceritakan bagaimana anda menanganinya , jika ada ..
    Buat masa nie belum ada lagi kot...mungkin sebab tak ramai tau lagi blog aku nie....klu dah ramai tau mesti akan ader yg komen dan kritik blog nie...

    • Jika anda sudah dikenali di dalam dunia blog, bagaimanakah caranya anda  membantu blogger blogger baru ?
    Kalau aku dah dikenali dalam dunia blog...cara aku nak bantu blogger baru mestilah aku promote diorg masuk segmen kat blog en. ben...aku pun mula dikenali dari blog en ben gak...hehehehe

    • Pesanan buat blogger blogger baru ...
     Pesanan aku buat blogger baru...korang mesti rajin makan vitamin "R" iaitu Rajin ye murid2....rajin2 entri update, jgn ikut aku plak...bila makan vitamin 'R' baru kerajinan tue muncul....


    Nak join Gak????...jom klik sini

    1 comment:

    Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

    Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...