Friday, February 11, 2011

Usha Port Baru



Port kedai makan baru kami dah jumpa....nie semua gara-gara terpengaruh dengan ini budak..



Berselera tengok Qi makan, maka aku angkut tali barut-tali barut aku g kedai yang kedai syorkan...

Lupa plak nak bagi tau, sekarang Qi @ Qushairi Razali adalah pengacara baru Jalan-jalan Cari Makan...Info sikit tentang budak Qi nie...Dia adalah salah seorang bekas pemain dram OAG..Masa dia main dram kat kumpulan tu, memang aku tak perasan coz aku tak minat OAG....hehehehe

Bila mengacakan "Destinasi Bajet" baru la aku kenal mamat nie...memang sempoi ngan gila2 cara dia mengacarakan rancangan cuti2 nie...Bagi jer RM 300.00, pandai la dia nak cukupkan budjet tue..

Memang berbaloi-baloi la aku rasa...Masa Maria Tengku Sabri jadi pengacara tue, wife aku kata dia follow gak, bila masuk Serina...memang dia tak follow langsung....bila dah ada Qi aku tgk dia plak lebih2 semangat nak follow JJCM.....

Erkkkk...dah melalut lebih2 plak citer pasal mamat nie....

Meh aku kenalkan port baru nie...

Bukti JJCM ada dtg sini...nampak tak bucu kiri bahagian bawah ada sign dari Qi


Ying Yong Kungfu (Kuey Teow + Bee Hoon)


Kantonis Kuey Teow (Kung fu)


Milo Ais & Crysanthemum Tea (Memang Superb teh nie)


Nasi Ayam Steam Bebola, Nasi Ayam Goreng Bebola & Sayur Bak Choi


Set Wantan Mee Kicap


Wantan Goreng

Semua makanan yang aku tunjukkan kat sini, bukan aku g makan sekali harung semua nie tapi dah 2 kali la aku terjah kedai nie dalam tempoh seminggu nie...first g sana sehari lepas rancangan JJCM...memang ramai giler orang, so servis kureng la sikit...tapi makanan memang SUPERB sedap giler...nie bagi tekak aku la..tekak korang tak tau la....

Nak tau kedai kat mana???? Nama kedai nie RICE BOWL...alamat...korang tgk gambar kat bawah nie je la erk...







Confirm akan jadi kedai favourite kami sefamily lepas nie...."RICE BOWL" forever la....

Kedai nie buka setiap hari kecuali Hari Selasa Minggu 1 & 3 yek (tutup)
Setiap hari buka sampai pukul 10.00 mlm...Pukul 4-6 petang jangan dtg...coz masa nie diorg rehat....

Korang layan je la menu nie...mana tau korang malas nak masak ari minggu nie dan tertarik ngan menu yang aku dah cuba nie....haa...apa lagi jom cuba kat sini....

Dah macam duta kedai makan nie plak aku rasa....jom serbu sini plak...


6 comments:

  1. hensemnye die . . .hahaha . .
    chumil . . .
    tbe rse lapar yg termat sgt .. .

    ReplyDelete
  2. Miss Vieya : Tgk si hensem makan...memang bertambah selera nak g makan situ gak...hehehe

    ReplyDelete
  3. ensem lah si boipren yuna nih..hehe. bgs lah dia yg replace sherina...leh cuci mata...huhu :P

    ReplyDelete
  4. Redbloodsnow : hehehe...cuci mata memang syok...pastu tgk pakwe ensem yang makan....bertambah selera..hehehehe

    ReplyDelete
  5. warghhhh...
    kan SCC dah lapo..
    ape lagi..
    belanje la SCC makan !!
    hahaha

    ReplyDelete
  6. sicomot-comel : meh aku belanja...belanja cuci mata boleh???? hehehehe

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...