Wednesday, February 16, 2011

SAYA PUNYAI 100 HINGGA 500 FOLLOWERS



Hari nie baru berkesempatan nak buka blog...sepanjang hari semalam bz giler...sehari suntuk berjalan-jalan satu keluarga

Tengok en ben ashaari ada wat segmen baru...nak join gak...tapi dia hadkan untuk 100 hingga 500 follower jer....Uwaaaaaa....aku tak peduli, nak join gak....walaupun follower aku baru 77 orang tapi semangat nak join segmen nie punya pasal, aku redah jer la

Harap2 En. Ben sempat la terjah blog aku nie....


Segmen nie TUTUP MALAM NIE

So sape nak join..KLIK SINI

8 comments:

  1. oh ada segmen baru eh? nak jugak la join...xpernah join lg segmen bro ben =)

    ReplyDelete
  2. ouh..saya dah join jugak..haha sebab baca blog anda^^

    ReplyDelete
  3. cik pulau join jugak..
    salam kenalan yer....^^,

    ReplyDelete
  4. YanaMIB : sempat tak join???...tutup malam tadi

    ReplyDelete
  5. Adlan Solis : bagus2 ramai2 meriahkan segmen BA

    ReplyDelete
  6. cik pulau : salam perkenalan...nanti saya datang jenguk umah cik pulau erk

    ReplyDelete
  7. Hazmin : salam perkenalan gak....sama2 la kita, blogger baru gak...

    ReplyDelete
  8. apisv2 : terima kasih berkunjung kat sini....salam perkenalan gak

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...