Monday, February 28, 2011

KATEK MAHU REVIEW BLOG!!



 Vitamin "R" aku dah terlebih ambik...so kali nie aku nak di review oleh Puteri Katek

Tengok ader gak rumah2 blogger lain yang dah join..so aku join sekaki..


Comel la sesangat aku tengok header tue...rasa macam dok kat alam fantasi pulak.. 

Sesiapa yang dah jadi follower aku mesti tau blog aku nie macam mana...macam caca marba pun ader...

Tapi

Semesti dan sepentingnya...apa la ayat yang aku nak sampaikan nie...Blog nie adalah blog suami isteri + photographer tegar

Apa yang aku terlintas dan teringin dan tulis...aku terjemahkan jer kat sini. Blog aku nie klu sesaper masuk confirm rasa rileks jer (ayat puji diri sendiri betul la) coz aku malas nak peningkan kepala hotak aku dan korang dengan cerita-cerita yang pelik dan fakta yang berbelit2...Karang korang pulak terbelit...

So sesaper berminat nak suruh puteri katek nie review korang...

Jom TERJAH

6 comments:

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...