Monday, February 21, 2011

GiveAway EdY : KATA KAU!



Akhirnya cempedak dah jadi nangka....hahhaaa.....penantian aku selama beberapa jam dan minit serta saat berakhir jua....GA dari E.d.Y dah kembali...ya be da be do....

GiveAway nie adalah kali ke-3 anjuran blog bro nie...yang pertama dan kedua aku tak join.....kenapa erk aku tak join???? opssst aku lupa la....aku belum buat blog lagi dan klu dah ada pun, aku tak pandai nak join sekaki lagi masa tue...nie dah tahap kepandaian dah meningkat sikit la terus join....




 Syarat-Syarat yang aku kena patuhi kalau aku nak menang dengan jayanya :
 
 
1. Jadi FOLLOWER blog ini.
 
Aku dah jadi follower blog nie....
 

2. Buat entry dengan tajuk "GiveAway EdY : KATA KAU!"
 
Sama tak tajuk nie dengan kat atas tue....klu sama, anda memang bijak...entry???...yang korang tengah baca nie la entry tue...hahahhahaha
 

Pastikan pada entry tersebut mempunyai BANNER GiveAway dan LINK ke blog entry GiveAway ini.
 
Banner dah aku letak kat atas tue....nak link kejap lagi la lepas publish entry nie...
 

3. Pilih 1 GAMBAR dari mana2 entry dalam blog ini dan letakkan pada entry penyertaan anda. 

 
 

Aku pilih gambar nie coz senang... tak payah aku nak edit2 berbagai lagi...hehehehe
 
 

4. Letak CAPTION/KATA-KATA paling UNIK/KREATIF/LUCU untuk gambar yang dipilih.
Caption/Kata-kata mesti tidak melebihi 10 PATAH PERKATAAN.
 
Jom menternak lemak kasi lebih tembun
 
(ngam2 jer 6 patah perkataan...hehehehe)
 

5. TAG sekurang-kurangnya 1 orang blogger dan pastikan mereka tahu.
 



6. Tinggalkan LINK entry penyertaan anda pada bahagian comment entry ini.
 
jap lagi aku paste entry nie kat komen....


Tarikh Tutup : 12.00 Tengahhari pada 28/2/2011

Aku rasa ayat yang aku bagi tue dah abis unik, lucu dan kreatif...dah hampir nak kena barah otak aku pikir ayat yang bombastic tue...hehehhee....harap2 E.d.Y pilih aku la yerk....

Aku tengok hadiah memang meletop, aku nak Rayban tue...Rayban aku kat ICU sekarang, harap2 dapat la Rayban baru.....huhuhu....
 
 
E.d.Y tolong kasi aku menang la yerk....."ayat dah macam desperate la pulak"....hahahahaha...gurau je la E.d.Y


Korang nak join macam aku gak KLIK SINI
 
 

21 comments:

  1. pantas!!! haha..aku nak join gak..kena perah otak pikir caption gmbr..haha

    ReplyDelete
  2. alamak saya kena tag..
    harus pakai klorox nak tanggal kan balik haha... nanti saya join.. thank yea bro shah.

    ReplyDelete
  3. Thanks sudi join giveaway ni...tunggu keputusannya nnt k...hope ada tuah menang rayban tu...good luck

    ReplyDelete
  4. cheq suka caption bro tuh!!!
    dok genyeh sorg² dah nie dpn pc!...
    musti menang punya lah nie...

    ReplyDelete
  5. haha..memang kreatif..kena lak ngan gamba tu. all the best ye!

    ReplyDelete
  6. man yusoef : cepat man...jom rebut Rayban free

    ReplyDelete
  7. apezs shah : hahahah...pakai jer klorox cap tesco cepat sikit tanggal...hahhaha

    ReplyDelete
  8. Edy Zaidi : Harap2 ko pilih aku lah erk...hhehhehhehe

    ReplyDelete
  9. nur aisha humaira : jom join sekali

    ReplyDelete
  10. Eza Ridzwan : thanks la....harap2 boleh la menang...

    ReplyDelete
  11. leyzajamil : thanks...memang sesi menternak lemak tul la...

    ReplyDelete
  12. hye,,, singgah membalas kunjungan... gud luck k.. aima join gak..

    ReplyDelete
  13. Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) : thanks la...hampir2 nak kena barah otak klu kena pikir caption cam nie...hehehhe

    ReplyDelete
  14. hye, dtg dari blog EdY, saya tag blog awk ok utk segmen ni... thanks hehehe

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...