Thursday, February 24, 2011

Berkubang Vs Mandi



Selamat pagi semua blogger.....hahahaha....memang budget glamour jer kat sini....

Korang nie bangun pepagi nie terus mengadap blog nie dah mandi ker belum???
Apa?????!!!!!!...belum mandi?????...Nie dah tahap kritikal dah nie...patut la bau pekung sampai ke sini......ada orang tak mandi rupernya...

Dah g mandi dulu...kasi wangi satu badan baru datang mengadap blog balik....haaaa mencung2, gantung hanger kat mulut tue kang....

Saper yang dah mandi, meh kasi rapat sikit....hehehhehe
Pagi nie nak citer sikit peel photographer tegar sekarang...dah macam2 la akal dia bila dah makin menginjak menjadi kanak2 riang nie....

Sebelum tue imbas kembali zaman dia comel2 dan rasa nak gigit nie
Siapa rasa dia baby yang comel????..sila angkat kaki....hahahhahaha...gurau jer la...sopan jer aku tengok anak bujang aku nie waktu baby dulu...ala2 mandi kat jakuzi la pulak. Semua baby suka bila kita biarkan diorang berendam macam tue....

 Tapi sekarang semuanyer telah berubah sama sekali...dia dah nak berkubang la pulak...
kredit to mr. google


Opst bukan yang ini
kredit to mr google
dan bukan yang ini juga...






Tapi yang ini....
 Muka budak dah terkantoi....hehehe



Abis air mandi untuk sebulan dikerjakannyer....berangan2 mandi swimming pool la tue....ada saper2 ker nak kasi swimming pool percuma kat photographer tegar nie????.....

 Bekas tadah air yang sekangkang kera tue pun boleh jadi....Klu tak uncle dan auntie yang nak kasi terpaksa la papa belikan juga...kesian anak aku nie...dah ketagih mandi swimming pool la.....

Mujur la ko nak berkubang dalam bekas tue, klu kat kampung nie confirm la berkubang kat bendang....


"Tok Mak...Tok Ayah....jom g PD lagi....haikal nak mandi swimming pool"


 

2 comments:

  1. salam

    selamat pagi.. sian photografer tegar tu abg shah oi.. g laa belikan yg kecik tu haha... ish2 comel masa dia baby..

    ReplyDelete
  2. apezs shah : tunggu aku gaji baru aku g beli..ingat nak beli yang besar, senang mak pak ikut berkubang sekali...hehhehe

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...