Sunday, February 20, 2011

Saya nak join bloglist Nelly The Strange



Pagi2 buta aku dah sibuk menerjah umah kengkawan....

Usha kat umah Nelly dia ada nak Bloglist....ok gak klu join nie...budak nelly nie memang sempoi giler...






Syarat-syarat perlu aku patuhi.....



Copy BANNER yang Nelly dah sediakan dan linkkan ke entry ini.
Dah paste banner kat atas tue

Paste kan kat entry, dan buatlah entry ringkas bertajuk : 
Dah citer sikit...nak tau banyak, korang terjah blog nelly

"Saya nak join bloglist Nelly The Strange"
Dah letak kat tajuk atas sekali tue

Yang belum FOLLOW, sila follow ye . .
Dah follow....

Korang pilih nak masuk kategori mana : Otai , Sempoi , Cool
Nak masuk kategori sempoi boleh???....klu otai tak mampu lagi kot

 Tinggalkan link anda kat ruangan komen entry ini.
Jap lagi lepas post entri nie akan ditinggalkan link kat komen blog nelly

Tarikh tutup: 29 MARCH 2011 
Masih terlalu awal....takpe biar cepat jangan lambat...

Tag dekat 3 orang ok  . .
    Hazwan Hashim
     Luvissa
    iqbalhakimi 

    Klu korang rasa nak join bloglist nelly nie...KLIK SINI

    5 comments:

    Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

    Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...