Tuesday, February 22, 2011

Selamat Pagi Semua Blogger





Selamat pagi semua blogger....jangan terkejut tengok muka encem saya....tuan blog nie tengah busy tahap kritikal pagi nie...


So saya ambik alih jap kerja diorang...harap2 diorang tak perasan la....korang rasa saya cukup encem tak?????



Muaaaahhhhhh...untuk korang yang kata saya encem...



Tuan blog akan update blog nie bila dah tak bz lagi....kunjungan ke rumah korang akan dilakukan kemudian erkkkk......


Pagi nie layan muka encem saya dlu...



hehehehhehehe...jangan marah...nanti kena jual...





10 comments:

  1. saya jual ini muka dulu sebelum jual saya haha... ape pon alahai busy sggh menteri sorang ni kan abg shah haha... selamat bekerja..;)

    OOoops selamat pagi!

    ReplyDelete
  2. salam..hahha..layannn~~

    ReplyDelete
  3. apezs shah : tue la bz tahap kritikal...kasi korang usha monkey tue dlu la.....

    ReplyDelete
  4. Nelly : baru abis terjah...nanti baru nak wat entri baru

    ReplyDelete
  5. owhhh... dh t/hari ni...
    selamat b'lunch!

    kayrul, kalo sng vote asya yer:-

    http://anna-jueanna.blogspot.com/2011/02/jom-pilih-siapa-pemenangnye.html

    vote no.13

    tq

    ReplyDelete
  6. LYAfrina : mesti vote punyer......good luck erk

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...