Friday, February 11, 2011

Jom Membuncit Kat Cool Blog



Panas terik betul la ari nie....ari nie nak ajak korang membuncit kan perut ngan port wajib kami sefamily...

Cuaca panas-panas macam nie sangat la sesuai korang terjah dan cari kedai nie....bila tekak aku terasa mengada-ngada haruslah seret tuan tanah dan photographer tegar join sekaki...

Kenapa aku kata membuncitkan perut???...Klu korang minum air nie yang super banyak bagi aku la...bagi korang aku tak tau la...Aku rasa perut korang pun buncit la kejap...tapi takde la selama-lamanyer ye....

Memang puas hati klu dapat air nie tengah2 panas, pastu sedup slow2....pergggghhhh nikmat tul....

Macam anak aku nie lepas minum confirm pegang kat leher sampai ckp LEEEEGGAAA...nie semua pengaruh citer upin ipin movie tue la....

Air wajib di beli adalah CHOCOLATE BLOG

 Korang layan je la gambar nie....sampai imagine yang korang tengah sedut...



Edit gambar ala-ala g ke zaman silam kejap....memang sentimental la...hehehhee



Pandangan dari atas...sebelum disedut...


Pandangan dari hadapan...aduuuuhhhh...baru tgk gambar...aku rasa petang nie nak seret gak diorg cari air nie....


Nie plak model x berbayar kitorang....tgk dia sorang jer boleh habiskan 1 cup nie....

Jangan korang tanya harga kat aku....aku memang tak tau coz selalu Tuan Tanah yang bayar semua nie...aku just mengeluarkan ayat umpan manis dan ngada2 sikit...terus cair.....abis dibayarnyer...hehehehe...nie la penangan isteri.....hehehehe

Korang nak carik gak kat mana port nie???Klu korang dok sekitar kajang, tak salah aku kedai nie ada kat dalam Bangunan Metro (LG)...Alaa dalam pekan kajang tue.... aku confius sikit metro inn ngan metro point...dah 10 tahun dok sini pun still confius lagi....hehehhe

Satu lagi kedai ada kat Carrefour Bdr Tun Hussein Onn....g la terjah....tempat lain aku tak tau la...
Port2 yang menarik jer aku tayangkan sini...klu tak sedap dan tak menarik, tak kuasa aku nak tunjuk kat korang...Maunyer korang sumpah seranah aku... 

8 comments:

  1. bestnyaaa nak jugak huhu...pandai model tu posing hehe...

    ReplyDelete
  2. masa bebudak dlu suka beli snack dlm botol, bekas/ kotak cemniii. sbb comel kat luar ada cartoon bagai. hehe, tapi sekarang more too balanced diet;) lol;D

    ReplyDelete
  3. aaa . . .chocolate . . .!
    may favorite . . . .
    sedap nye chocolate . .
    nak jugak !

    ReplyDelete
  4. Hanis : model tak berbayar camtue la...mama suruh posing...ikut je la...

    ReplyDelete
  5. ~daRlee zURIS~ : tak pernah try lagi...nanti nak try gak la...

    ReplyDelete
  6. FIFIEY LYCHEE MARATION : tak boleh minum selalu kang bertambah plak lemak2...

    ReplyDelete
  7. Miss Vieya : memang favourite tali barut kat sini gak...

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...