Friday, February 04, 2011

Jom Melantak



Dah nak tengahari nie...nak tayang menu aku makan ari tue...dah jadi baja baru nak tayang.....hehehe

Nie port favourite kami sefamily....klu bila wife aku didatangi "M" (malas), maka beramai-ramai la kami sefamily singgah kat sini...

Dari rumah aku lebih kurang 5 minit jer....klu dari rumah korang aku tak tau la....nak tau jaraknyer korang g KLIK SINI

Layan menu nie...aduhhh...sape plak bikin basah keyboard nie.....jgn meleleh dlu....tengok gambar dlu baru kasi leleh


Milo ais - photographer tegar punyer, carrot susu - tuan tanah  punyer, limau ais - air wajib wife aku


keow teow kungfu.....lepas makan berkungfu la wife aku pas nie


Nasi goreng daging merah - aku punyer la...


Kentang...menu utk photographer tegar...ari tue dia on diet....selalu menu dia nasi goreng cina


Nie la port kitorg.....memang sedap.....

Aku baru nak cadangkan kat korang g tempat nie...kat R&R, Bukit Dukong, Kajang...Tapi mungkin takde rezeki korang kot...sebab tuan punyer kedai nie ckp kat kami sebagai pelanggan tetap diorg yg ari nie JUMAAT adalah ari terakhir diorg beroperasi..

Lepas nie diorg buka kat Perak plak....klu ari nie diorg buka lagi, sempat la korang merasa...

Sedih siot...nie la port paling best...dah nak tutup plak...dah nak kena cari port baru plak....huhuhu

6 comments:

  1. sangat menyelerekan kecur liur ni huhu bestnyaa air carrot susu...

    ReplyDelete
  2. carrot susu.. bestnya.. tu air kesukaan keen.. ^_^

    ReplyDelete
  3. Hanis : memang best minum air carrot susu...terasa nak g minum lagi je malam nie

    keen : sama la...

    iqbal : sajer je nak bagi korang kebulur tgk entri nie...hehehhe

    ReplyDelete
  4. alinac lover : tu la pasal..jap g nak g tgk...dah tutup ke blm?...

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...