Friday, February 18, 2011

JOM SERTAI BLOGLIST IR @ BLOG LEBAH



 Jom semua terjah blog lebah nie...Opsss...Blog Izamir Ridzwan la..



Tengok ramai gak yang join...aku pun terpanggil la nak join gak. Izamir Ridzwan nie nak bubarkan bloglist lama dia dan sekarang korang boleh join masuk dan tersenarai dalam BLOGLIST tue.



Confirm la aku wat kenduri bagi makan kat ikan2 belaan kat tasik klu aku terselit dalam bloglist tue.. Blogger yang ramai peminat mesti la ramai yang nak join.



Geng Lebah Comel pun dah ramai. Nak tau berapa dah sekarang 

2035
Ramaikan... klu nak dibandingkan dengan aku nie..macam kuman ngan gajah jer...hehehehe










Alamak aku dah merepek lebih2 pulak...dia suruh wat review tak lebih 100 perkataan..tapi aku rasa macam dah terlebih sudah...

Klu korang nak join gak KLIK SINI

11 comments:

  1. hui3...gudd nanti saya nak join jugak lah..

    baru perasan..belog shah-kayrul dah betukar wajah ler^^'

    ReplyDelete
  2. Adlan Solis : hehehe...jom pakat reramai join

    gambar yang sama tapi ubah sikit2 jer...al maklum la tak pandai

    ReplyDelete
  3. haha, aku macam nak join jugak ler, mesti banyak traffik kat blog die nie, hee

    ReplyDelete
  4. salam,
    mengunjungi rakan2 segmen blog IR;)

    blog apisv2

    ReplyDelete
  5. man yusoef : memang terbaik la...ko dah join belum???

    ReplyDelete
  6. apisv2 : jap g aku nak g terjah ko plak...hehehhe

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...