Sunday, February 20, 2011

jarijemariemas FIRST GIVEAWAY



 Rajin betul aku pagi nie...sekarang nak join  giveway dari nour akmal dari blog kechik itu comel...

Tengok kek kat header tue dah buat aku terliur siot....memang menggoda betul la kek tue...saja nak bagi lemak aku nie bertambah-tambah....

respect btul ngan budak nie...baru sebulan lebih dah ada 300 lebih follower



 syarat2 nye mudah je... :


Nak join giveaway ni korang mesti ada blog ye...
sudah tentu la aku dah ada blog...klu tidak macam  mana  korang boleh baca kat sini...hahahhaha

Letak header kat atas tu dalam entri korang..
Aku dah letak kat atas tue...jom g cubit sikit kek tue...

TAJUK ENTRY: jarijemariemas FIRST GIVEAWAY
 Dah letak gak...klu tak macam mana korang nak taukan

Link kan ke entri ini ye..
 bila entri nie dah publish baru aku boleh g post kat entri tue...hehehe

Jadi follower blog ini dan juga like page Kechik ITU Comel (jarijemariemas.blogspot.com) di FB
semestinya dah jadi follower...dan aku baru lepas klik like page tue....bapak lambat aku nak like....orang lain dah lama like aku baru terhegeh2 nak like....

Yang terakhir, pada pendapat korang mana 1 entri yang paling menarik dalam blog ini..sila nyatakan..
Semestinya entri "MASALAH BERAT BADAN"...aku kan tengah nak diet nie...patut la check BMI aku.....memang patut la aku nyah semua lemak2 tak berguna nie....dah berkampung semua lemak2 nie...huhuhu


Tarikh tutup: 22 Februari 2011 jam 11.59 PM

Hadiah untuk giveway nie memang lumayan untuk korang nak dapatkan top up free...

jom terjah dan klik sini

3 comments:

  1. salam..good luck eh

    ReplyDelete
  2. hye..tq coz sudi join GA sy ni..
    anyway..salam kenal dr sy..
    tgk la senarai nama peserta..ade tak nama anda..

    http://jarijemariemas.blogspot.com/2011/02/senarai-peserta-jarijemariemas-first.html

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...