Monday, February 28, 2011

Bloglist Anastasyea Bulan Mac 2011



Nak join bloglist anastasyea pulak kali nie. Kenal blog nie lepad terjah rumah en. ben...

Bloglist Anastasyea Bulan Mac 2011!




Disebabkan syarat-syarat nak join pun mudah...maka terjoin dan terjebak la aku...hahahhaha


  • Syarat pertama ... buatkan satu post pasal segmen ini dengan tajuk 'Bloglist Anastasyea Bulan Mac 2011' Kemudian masukkan sekali gambar header kat atas tu.
Settle...sikit punyer besar aku letak...hahahahhaa...nampak tak????


  • Kedua .. Create satu link ke blog ini. Mudahkan !
Kalau korang nak join...klik kat gambar tue dan juga boleh klik bawah jap lagi
 
 
  • Ketiga .. Pastikan anda meletak link blog ini diexchange link ataupun bloglist blog anda. Kalau tiada .. maka secara automatik .. penyertaan anda digugurkan! Segmen ini terbuka kepada warganegara Malaysia sahaja.
Done...cuba tengok kat bloglist "USHA GADIS MELAYU"
Dan semestinya aku warganegara Malaysia





Sesiapa berminat nak join CEPAT...tinggal lagi 3 hari jer lagi..

Tarikh tutup: 3 Mac 2011

Klik SINI...untuk menjoinkan diri...hehehehehe

2 comments:

  1. aku x pernah tgk gadis melayu. tuh aku tak kenal minah nih...hehe

    ReplyDelete
  2. Redbloodsnow : hehehehe..zie aku letak blog dia kat nama bloglist Usha gadis melayu la...bukan rancangan tv9 tue...

    ReplyDelete

Thanks kat korang yang sudi tinggalkan comment kat sini...

Nanti bila aku ada masa, aku balas korang punyer comment erk...sabar erk...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...